همیشه عاشق یه داداش کوچیک بودم
همیشه عاشق یه داداش کوچیک بودم

ارزو داشتم یه داداشی تو سن 13 یا کم تر داشتم اولین کاری که براش می کردم همیشه هواشو داشتم و هر لحظه هر جا تو اغوشم می گرفتمش و حسابی حرفای خوب خوب باهاش میزدم

باقی حرفامو بعدا میگم خیلی حرفا دارم که اگه داشتم چیکارا که براش می کردم به سلامتی همه ی کوچولوها



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت15:12---29 اسفند 1392
داداش سلام دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم ایمیلت رو میدی اگه دوست داشتی.
پاسخ:سلام شما خودتو معرفی کن بیشتر بشناسمت بعد ایمیلتو بزار باهم حرف میزنیم


مهدی
ساعت11:48---9 اسفند 1392
خیلی حال می ده




پاسخ: اره خیلی حال میده


آخــــــرین چت
ساعت3:08---21 بهمن 1392
سلام عزیز دلم وبلاگت خیلی قشنگه خیلی خیلی لذت بردم گلم موفق باشی. عزیزم یکی از بهترین وپر سرعت ترین چترومهای ایران بنام آخرین چت افتتاح شد با کلی برنامه های شاد مفرح که چند تاشو اینجا برات میگم مسابقه هفتگی وشارژداریم به اولین نفراتی که افتخار عضویت بدن درجه وامتیاز هدیه میدیم ویه خبر خوبه دیگه اونم اینه که اگه زود بیای تبادل لینک انجام میدیم. پس زود بیا عزیزم منو کلی دوستای مهربون وشاد اونجا منتظرتیم.اینم ادرسhttp://akharinchat.com



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 21 بهمن 1398برچسب:, توسط عاشق داداشی کوچولو
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.